شعر شهادت حضرت فاطمه (س)
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

شعر شهادت حضرت فاطمه (س)

 
هرگاه دیده تر من گریه میکند
اشکم به ماه منظر من گربه میکند


با هر نفس که میکشم من زخم سینه ام

بر زخم های دیگر من گریه میکند


با شانه شکسته زدم شانه موی او

دیدم چو ابر دختر من گریه میکند


چون میکند نظاره به مسمار در حسین

گوید که ای وای مادر من گریه میکند


زانو بغل گرفتن حیدر زد آتشم

میسوزم او برابر من گریه میکند


من گریه می کنم به غم غربت علی

او هم به حال مضطر من گریه میکند


سخت است مرد گریه کند پیش همسرش

غربت ببین علی برابر من گریه میکند


میزد مرا مغیره و دیدم به چشم خویش

با دست بسته شوهر من گریه میکند


ای کاش بین کوچه حسن همرهم نبود

کاین سان کنار بستر من گریه میکند

 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:30---7 اسفند 1390
واقعا همين طوره.خوب بود

نازنين
ساعت12:49---20 بهمن 1390
درسته.واقعا همين طوره.


s
ساعت17:33---4 بهمن 1390
bahat moafeqam azizam!
jomleye kheili zibayii bood


محمد
ساعت9:37---2 بهمن 1390
]اين هم يكي ديگه از اون جمله هاي كوتاه و زيبا و تأثير گذار.

خيلي عاليه.پاسخ:متشکرم.


سهيلا
ساعت13:54---24 دی 1390
آرزوهاي بزرگ ما پيش خدا كوچك ترين چيزهاست.

موفق باشيپاسخ:سلامت باشی گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعــر، اشعارشهادت ائمّه(ع)، ،
:: برچسب‌ها: شعر مذهبی, شعر شهادت حضرت زهرا(س), شعر گریه میکند,